מרחב למידה פסח

  • מרחב הלמידה במסדרון הפסגה שינה את פניו לנושא פסח
  • ניתן להגיב בסוף הדף
ביקשנו ללמד כיצד מרחב עם ריהוט בסיסי ניטראלי יכול לשנות את צורתו במעבר מנושא לנושא ולשרת תחומים רבים ומגוונים.
בחרנו להתמקד בחג הפסח הממשמש ובא. הרגשנו שזהו חג מאד משמעותי בלוח השנה שבבתי הספר מקבל לעיתים פחות מתשומת הלב הראויה לו בזכות ההשקעה הרבה בפורים והיציאה לחופשת פסח בתחילת חודש ניסן.
ביקשנו להדגיש את שמו של חג הפסח, חג האביב, ואת המהות וההכרח שיחול באביב דווקא. במיוחד השנה שאף הוספנו חודש כדי שזה יקרה.
ההתבוננות בליל הסדר כמורים ומחנכים מאפשרת ללמוד פדגוגיה במיטבה, כפי שחז"ל עיצבו אותה לדורות.
הישיבה הרב גילאית המשותפת, החיבור האישי לתכני הערב, הפעולות המעשיות המעוררות קשב ותשומת לב ובראש ובראשונה השתתת העברת המסר על שאילת שאלות, נראו לנו אבני יסוד שנוכל לבדוק איך ליישם תמיד.
אנו מזמינות את המורים להגיע לפסגה, להתבשם מפרחוניות האביב, לקרוא את המקורות היוצרים הקבלות בין דברי חז"ל לבין מחקרים עכשיוויים בנושאי חינוך והוראה משמעותית, ולבנות נדבך נוסף המבוסס על תובנות ומחשבות שלכם

 

 


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *



דן חמיצר הגיע לפסג"ה בנימין

דן חמיצר הגיע לפסג״ה בנימין להרצאה מרתקת שפתחה את הקורס המקוון : "פיתוח חשיבה המצאתית באמצעות חידות דמיון". מוזמנים להביע דעתכם על המפגש במפגש הראשון התנסינו בפתרון חידות, הבנו שהחידות הן למעשה כלי יצירתי לעורר עניין ומוטיבציה אצל התלמידים ושחשובה הלמידה


שיר של יום

קול קורא תכנית שיר של יום

קול קורא – בבנימין שרים "שיר של יום" – תכנית נהדרת, מרוממת ומזככת את הלב. היא מונגשת ומלאה בתוכן , הכול מוכן, רק לקחת את הפרי הבשל וליהנות. א.      התכנית מיועדת לכל בתי הספר בבנימין. ב.      מותאמת  למטרות ההכלה ומקדמת שיח