קסם המתמטיקה
על סמך מחקרים והניסיון הרב שהצטבר במשך השנים, גיבשה המועצה הלאומית האמריקנית של מורי המתמטיקה מסמך תקנים להוראת מתמטיקה בגיל הגן (2000, NCTM) , שעל בסיסם נקבעו תקנים להוראת המתמטיקה בגיל הרך. ע"פ זה, הערכת הלמידה אמורה לשקף לא רק פיתוח מיומנויות וחשיבה כמותית, אלא גם את חשיבותה של המתמטיקה בחיי הילדים, וכן לספק מידע מועיל לגננות ולילדות ולילדים.
הערכה היא פעולה לאיסוף ידע שיטתי, בהקשר לאיכותם של תהליכים או אובייקטים בשדה החינוך. היא אינה מתמקדת בתפוקות ותוצרים אלא בבחינת צרכים, תהליכים ועוד ומשמשת גם ככלי לשם קידום מושגים מיומנויות מתמטיים ובניית תכנית עבודה מותאמת לילדות וילדי הגן.
לאור זאת, הקורס יעסוק במושגים בסיסיים מתחום ההערכה, פירוט תכני וכלי הערכה, דרכים לביצוע
הערכה מתמטית יעילה בזירות הערכה שונות בגן בצד האתגר המקצועי לגננת ותפקידה בהערכת הישגים ויכולות מתמטיות של ילדות וילדי גן.
מנחות: לירון ינקו וחפצי ברוגל
יום: רביעי
שעות: 17:00-19:30
אופן הלמידה: סינכרוני
מספר פתרון למידה: 203814
נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה!
השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם
 
				 
            