"זה סינית בשבילי"- פיתוח לומד עצמאי בהבנת הנקרא לחט"ב

תהליך הבנת הנקרא של הלומד העצמאי הוא תהליך רב שלבי. לרוב המענה ניתן רק בגילאי היסודי, וישנם תלמידי שנושאים איתם את החסר שבא לידי ביטוי במקצועות רבי מלל.

הקורס מיועד למורי חטיבת בינים וחטיבה עליונה במקצועות רבי המלל.

הקורס משלב למידה עצמית ומפגשי למידה.

  תאריך יום שעת התחלה שעת סיום מס' שעות אקדמיות נושא השיעור –

 

שם

המנחה

אופן הלמידה
 

 

1

 

‏02/12/2024 שני 19:30 22:00 3 "זה סינית בשבילי" – מודל הסכמות בהבנת הנקרא ד"ר שני קחטה מקוון סינכרוני
 

 

2

 

‏יעודכן בקרוב 3 אסטרטגיית הפירוק החזותי בתהליכי הבנת הנקרא  ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

3

 

3 "איך טקסט נולד?" – בניית סכמות טקסטואליות אצל הקורא חלק א' ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

4

 

3 "מיפוי כותרות" – בניית סכמות טקסטואליות אצל הקורא חלק ב' ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

5

 

3 בניית סכמה של ידע עולם לתחומי דעת שונים לקידום ההבנה בלמידה מרחוק ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

6

 

3 סכמות לשוניות בשירות הבנת הנקרא ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

7

 

3 סכמות של אסטרטגיות בלמידה מרחוק בשירות הבנת הנקרא ד"ר שני קחטה מקוון סינכרוני
 

 

8

 

3 סכמות של ניהול עצמי בלמידה מרחוק בשירות הבנת הנקרא ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

9

 

3 סכמות של פיצוח שאלה ע"פ מודל הסכמות חלק א' ד"ר שני קחטה מקוון א-סינכרוני
 

 

10

 

3 סכמות של פיצוח שאלה ע"פ מודל הסכמות חלק ב ד"ר שני קחטה מקוון סינכרוני

מספר פתרון למידה במצפן: 201943

 

נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה!

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם