מדידה והערכה

מרכז הפסג"ה בוחן עצמו באופן קבוע בהתאמה ליעדים שהציב לעצמו, וביחס ישיר לעולה מן השטח. כל פעילות מתוכננת באופן רעיוני לפי מטרות ובנוסף באופן מדיד מלווה בהערכה ומדידה. כך בקהילות המקצועיות השונות, בכנסים, בהשתלמויות הפסגתיות ובהשתלמויות הבית ספריות, במיזמים ובשיתופי הפעולה עם המועצה. ההערכה מבוצעת כמותית ואיכותנית. רכזת הערכה ומדידה בפסג"ה – רותי מגדל.

בתש"פ אנו מבצעים הערכה ומדידה של כלל ההשתלמויות הפסגתיות והבית ספריות במחציתן. כמו כן, נמדדות ההשתלמויות האם הן מיישמות את עקרונות הקהילה המקצועית לומדת שהפסג"ה חרטה על דגלה (ראה "עקרונות קהילה מקצועית לומדת"). בבדיקתנו נמצא כי קרוב ל60% מההשתלמויות הפסגתיות בתש"פ פועלות על פי עקרונות הקמ"ל, ומעל 40% מההשתלמויות המוסדיות בתש"פ פועלות על פי הקמ"ל.

עוד נתונים-בגרפים הבאים:

 

בתשע"ט נעזרנו בתוצאות שעלו במשובי האמצע ושינינו ושיפרנו מספר השתלמויות בהן היה צורך כדי להגיע למטרות אותן הצבנו. כמו כן, השתמשנו בתוצאות משובי הסיום לבניית ההשתלמויות בתש"פ.

דוגמא לנתוני סיכום משובי האמצע עליהם התבססנו:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *



Paper

בינה מלאכותית בחינוך

במרחב הפדגוגי בפורט לעובדי הוראה ניתן למצוא חומרים רבים, כלים ורעיונות לשימוש בטוח בבינה מלאכותית, מחולק לפי שכבות גיל. לכניסה למרחב לחצו כאן...


הרשמה להשתלמות במערכת מצפן

מדריך לרישום עובד הוראה במערכת המצפן...