מדידה והערכה

מרכז הפסג"ה בוחן עצמו באופן קבוע בהתאמה ליעדים שהציב לעצמו, וביחס ישיר לעולה מן השטח. כל פעילות מתוכננת באופן רעיוני לפי מטרות ובנוסף באופן מדיד מלווה בהערכה ומדידה. כך בקהילות המקצועיות השונות, בכנסים, בהשתלמויות הפסגתיות ובהשתלמויות הבית ספריות, במיזמים ובשיתופי הפעולה עם המועצה. ההערכה מבוצעת כמותית ואיכותנית. רכזת הערכה ומדידה בפסג"ה – רותי מגדל.

בתש"פ אנו מבצעים הערכה ומדידה של כלל ההשתלמויות הפסגתיות והבית ספריות במחציתן. כמו כן, נמדדות ההשתלמויות האם הן מיישמות את עקרונות הקהילה המקצועית לומדת שהפסג"ה חרטה על דגלה (ראה "עקרונות קהילה מקצועית לומדת"). בבדיקתנו נמצא כי קרוב ל60% מההשתלמויות הפסגתיות בתש"פ פועלות על פי עקרונות הקמ"ל, ומעל 40% מההשתלמויות המוסדיות בתש"פ פועלות על פי הקמ"ל.

עוד נתונים-בגרפים הבאים:

 

בתשע"ט נעזרנו בתוצאות שעלו במשובי האמצע ושינינו ושיפרנו מספר השתלמויות בהן היה צורך כדי להגיע למטרות אותן הצבנו. כמו כן, השתמשנו בתוצאות משובי הסיום לבניית ההשתלמויות בתש"פ.

דוגמא לנתוני סיכום משובי האמצע עליהם התבססנו:


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *



Paper

טסט

מטרת הכתוב כאן להציג בפניכם מאגר מאורגן של מגוון הרעיונות הקיימים ללמידה משמעותית המעמידה במרכז את התהליך שעושה הלומד, ולתת במה לרעיונות ללמידה קצת אחרת ללמידה מקרוב ומרחוק. למידה היברידית test נערכים לתשפ"א test למידה הברידית סדרת הדרכות – מחוז...


Paper

רענון עזרה ראשונה

מפגשי רענון עזרה ראשונה בקיץ מיועדים למורים! מפגשי רענון עזרה ראשונה. בשל הגבלות התו הסגול אנחנו עורכים כמה שינויים מהמתכונת הרגילה: פתחנו 3 מחזורים של רענון. כל מחזור מחולק ליומיים שלוש שעות בכל יום. לא יוגשו כיבוד ושתיה, על...