עקרון 4 – שיח פדגוגי מבוסס על נתונים על ידי ייצוגים
עקרון 1 | עקרון 2 | עקרון 3 | עקרון 4 | עקרון 5 |
יחסי אמון ונורמות של שיתוף | תהליכים מובנים ומנגנונים סדירים | התמקדות בלמידה ובקשר בין הוראה ללמידה | שיח פדגוגי מבוסס נתונים על ידי ייצוגים | דיאלוג רפלקטיבי, חקירה, חילוץ תובנות ובחינה עצמית |
![]() |
שיח פדגוגי מבוסס נתונים על-ידי ייצוגים
תהליכי למידה מקצועיים של מורים הם תהליכים מיטביים כאשר הם מתבססים על מגוון של נתונים מסוגים שונים, וכאשר מתקיימת הערכה הבוחנת את התוצאות בהשוואה ליעדים. (קהילה מקצועית לומדת בבית הספר/ אבני ראשה) |
פרקטיקות:
1. הצוות אוסף ייצוגים על ההוראה והלמידה ממקורות מגוונים
כלי הטמעה-איסוף נתונים
2. הצוות עוסק בסוגיות של הוראה ולמידה על בסיס נתונים=יצוגים
3. הצוות מגדיר סוגיות פדגוגיות על בסיס יצוגים
מתווים:
1. מתווה שיח- ניתוח תוצרי תלמידים
עקרון 1 עקרון 2 עקרון 3 עקרון 4 עקרון 5
נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה!
השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם