עקרון 3 –
התמקדות בלמידה ובקשר בין הוראה ללמידה

עקרון 1 עקרון 2 עקרון 3 עקרון 4 עקרון 5
יחסי אמון ונורמות של שיתוף תהליכים מובנים ומנגנונים סדירים התמקדות בלמידה ובקשר בין הוראה ללמידה שיח פדגוגי מבוסס נתונים על ידי ייצוגים דיאלוג רפלקטיבי, חקירה, חילוץ תובנות ובחינה עצמית
התמקדות בלמידה ובקשר בין הוראה ללמידה

תהליכי למידה מקצועיים של מורים, המתמקדים בקשרים שבין פרקטיקות הוראה ספציפיות לבין הלמידה וההישגים של התלמידים, משפרים את הלמידה ואת ההישגים של התלמידים.

(קהילה מקצועית לומדת בבית הספר/ אבני ראשה)

 

 

פרקטיקות:

1. הצוות עוסק בשאלה כיצד אנחנו יודעים שהתלמידים הבינו את מה שלימדנו.

כלי הטמעה-שיח צוות ממוקד תלמיד

כלי הטמעה-דיון בעבודות תלמידים

2. הצוות מתכנן במשותף מערכי שעור ומבחנים לאור מטרות מוגדרות.

כלי הטמעה-תכנון שיעור באמצעות שאלות ותמלילים

3. הצוות מנתח את מעשה ההוראה ואת התפיסות שעמדו בבסיסו.

כלי הטמעה-מעגלי ראו"ת: ראייה אישית ומערכתית להתמקדות בתלמיד

כלי הטמעה-שיח צוות: המפגש בין ההוראה שלי ללמידה של תלמידי

כלי הטמעה-מה מנהלים צריכים לדעת על הוראה ולמידה

 

עקרון 1          עקרון 2          עקרון 3           עקרון 4           עקרון 5 

נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה!

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם