עקרון 5 – דיאלוג רפלקטיבי, חקירה, חילוץ תובנות ובחינה עצמית
![]() |
דיאלוג רפלקטיבי, חקירה, חילוץ, תובנות ובחינה עצמית
למידה מקצועית אפקטיבית של מורים כוללת רכיבים של רפלקציה על הפרקטיקה, חקירה של דרכי הוראה ובחינה עצמית מתמדת. (קהילה מקצועית לומדת/ אבני ראשה) |
פרקטיקות:
1. מתקיימת בחינה משותפת של "תאוריות הפעולה" שבסיס פרקטיקת ההוראה של כל מורה ומורה.
2. הצוות עוסק בהגדרת בעיות, בזיהוי הגורמים להן וחילוץ תובנות.
כלי הטמעה-פרוטוקול: זיהוי גורמים לבעיה
3. מתקיימים תהליכים מובנים של הפקת לקחים מהצלחות ומכשלונות.
עקרון 1 עקרון 2 עקרון 3 עקרון 4 עקרון 5
נשמח לייעץ ולסייע בכל שאלה!
השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם